Hello Mr freeze !

awa

Romance Series 45829

4.9 (684 ratings)

Synopsis

Raid Zubari Auw...Encik beku a.k.a encik polis . Hot, handsome , sado and jerk ! Jadi pujaan semua wanita . Kalau bercakap , Astaqfirullahalazim ! Tolak tepi tittle hot , handsome , sado and jerk . Zaina Baheera Gadis gila, manis and plus sedikit gedik . Kalau bersuara , subhanallah ! Hilang segala keayuan . Raid + Baheera = Hubungan yang complicated , huru hara and sometime romantic ! Tapi Baheera mempunyai misi . Misinya membuatkan Encik Polis a.k.a Mr Freeze jatuh hati padanya .


Rate this story

Share this novel

Twilight
2019-10-20 

aku gelak macam orang gila baca cerita ni hahahhahaha

D. N A N A
2019-09-20  2 Replies

wow.. sis awa nk buat crta bru ke? hehe :) ke kemunculan mereka di pemburu cinta? kahkah.. :) ylh, kn raid tu polis.. :):):):)

SUHEIDEN
2019-05-19  4 Replies

Terbaik dear Awa. Always 5 star. And terima kasih sangat2 jugak atas reward kerana ianya amat bermakna buat saya. Luv u dear Awa. :D

awa

587 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

KELAPA DAN KEK ORKID

FIZAH NADMAH

Biarpun sang mentari terik terus-menerus membakar kulitnya, langkahan kakinya tetap diteruskan....

YOU ME US

Ladys Stories

Mengisahkan seorang wanita yang mencintai dua lelaki. kerana keduanya memiliki apa yang dia...

KAU, AKU DAN SEMUA

IZAZA HAG

Aku merengek kesakitan, entah kenapa badanku terasa sedikit lenguh namun ku gagahkan juga diriku...

Terlanjur Mencintaimu

Cubcake.Tharshu

Cinta tak jadi antara kamu dengan saya. Dah jadi pulak dengan perkahwinan yang tak disetujui...