Antara aku,kau & dia

anna27

Drama Series 941

5 (2 ratings)

Synopsis

Dua orang kawan iaitu Zulaikha dan Haziq Irfan.Mereka sentiasa bersama sehingga diberi gelaran kekasih.Tetapi Zulaikha terserempak dengan seorang lelaki di sekolah lalu perasaan mula berubah... Ingin tau kisah selanjutnya teruskan membaca??


Rate this story

Share this novel

Kakngah Sakinah
2019-07-23 

Criter ok. . Tp pendek sgt stiap chapter. . Btwy citer ni ad smbungn lg kan? ?

anna27
2018-06-12 

Hi,sye penulis novel baru.Saya berharap anda semua bole membantu saya dengan memberi komen agar saya dapat tau kesilapan saya terhadap novel ini.Bantu beri sokongan

anna27
2018-06-12  1 Replies

??

anna27

11 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kerja Oh Kerja

unknown

'Along, ada kedai perabut nak pakai orang. Cuba mintak kat situ. Manalah tau, kot-kot...

SAMA TAPI TAK SERUPA

ELOSH

Eleanor tersenyum. Dia suka mendengar cerita-cerita dongeng zaman dulu. “Akhirnya putera dan...

Bodyguard itu suami aku

nursufiacandy

Walaupun perangai dia tak lah elok sangat, Nauzubillah.. tapi dalam hati ada taman... berstyle...

Crush

Faezah

Di sekolah .. aku hari hari tengok kau , entahlah sejak bila pon aku tak tahu yang aku suka kau ,...