NGT : INDAH BERSAMAMU (C)

BABY BOY

Romance Completed 33021

4.8 (119 ratings)

Synopsis

NOVEL LGBT KEEMPAT DI NOVEL PLUS! Asyraff yang menyukai seorang wanita bernama Alaisyah namun, dihalang oleh ibu kepada Alaisyah kerana si ibu tidak mengetahui asal-usul latar belakang keluarganya. ••• "Hoi Asyraff! Jangan harap makcik nak bagi anak dara makcik ni kahwin dengan kau! Asal usul kau pun makcik tak tahu datang dari mana! Entah-entah mak kau tu dulu perempuan lorong!" - Makcik Norkiah. "Abang, maafkan Alaisyah. Alaisyah tak mampu halang kententuan mak. Alaisyah sayang mak, Alaisyah sayang abang juga. Alaisyah harap abang faham dengan keadaan Alaisyah." - Alaisyah. "In Shaa Allah, ada jodoh kita akan tetap bersama. Abang tunggu Alaisyah!" - Asyraff. Namun, hadirnya seorang jejaka berkaki 'tempang' yang telah hadir dalam hidup Asyraff lalu mengubah segalanya. "Aku ni memang tak gunakan? Dahlah cacat, menyusahkan hidup orang pulak tu. Kau bunuh jelah aku malam ni. Aku dah malas nak hidup lagi. Senang." - Hisham. MULA : 21/5/2019 TAMAT : 14/9/2019


Rate this story

Share this novel

SARAWANIE
2019-12-15  1 Replies

Baby Boy tumpang promote... JEMPUT BACE CITER SAYA, JANGAN CAKAP NAK KAHWIN LAGI. SEKARANG TENGAH ONGOING... JEMPUT BACA SEMUA! HARAP2 DAPAT PUASKAN HATI KORANG.

Salina Mohd Seh
2019-10-02  1 Replies

bestttt

Mai Zatul
2019-09-28  1 Replies

best

BABY BOY

946 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cabaran Kisah Cinta

Frrhnbla.3

Maya seorang gadis yang ganas, bertemu seorang jejaka yang mata keranjang iaitu Harris. Mereka...

cinta sedih

anis atikah

suatu hari ada tinggal seorang kekasih yang bernama annisa dan amin asyraf mereka saling mencintai...

aku mahu kamu sayang

mawar

kisah syaza yang penuh dengn kesedihan selepas ibu bapanya meninggal..Selepas ibu bapanya meninggal...

Hanya Kau NyawaKu

Min SeYeon

"hai nama saya afiq.panggil saya fiq" Tak sampai sebulan masuk sekolah dah ada fans yang...