Generic placeholder thumbnail
INDAH BERSAMAMU

BABY BOY

4.8

Free

Romance | Series

9540 Views

NOVEL LGBT KEEMPAT DI NOVEL PLUS! Mengisahkan tentang seorang jejaka bernama Asyraff yang menyukai seorang wanita bernama Alaisyah namun, di halang oleh Makcik Norkiah, ibu kepada Alaisyah kerana si ibu tidak mengetahui asal-usul latar belakang keluarganya. ••• "Hoi Asyraff! Jangan harap makcik nak bagi anak dara makcik ni kahwin dengan kau! Asal usul kau pun makcik tak tahu datang dari mana! Entah-entah mak kau tu dulu perempuan lorong!" - Makcik Norkiah. "Abang, maafkan Alaisyah. Alaisyah tak mampu halang kententuan mak. Alaisyah sayang mak, Alaisyah sayang abang juga. Alaisyah harap abang faham dengan keadaan Alaisyah." - Alaisyah. "In Shaa Allah, ada jodoh kita akan tetap bersama. Abang tunggu Alaisyah!" - Asyraff. Namun, hadirnya seorang jejaka berkaki 'tempang' yang telah hadir dalam hidup Asyraff lalu mengubah segalanya. "Aku ni memang tak gunakan? Dahlah cacat, menyusahkan hidup orang pulak tu. Kau bunuh jelah aku malam ni. Aku dah malas nak hidup lagi. Senang." - Hisham. Mula : 21/5/2019 View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

helen1917

best sesangat

21/06/2019 08:39 PM

Profile Picture

Mazlina Tamizi

baiknyala Asyraf.. x smua mnusia baik mcm dia.... ok slmt hr rya bb...

18/06/2019 01:58 AM

Profile Picture

Le Exid

saspen betul sara part mula mula dlm c20

15/06/2019 07:51 PM

Rate