Generic placeholder thumbnail
AKULAH PUTERI DIRAJA

Anis Hazwani

4

Free

Fantasy | Completed

17045 Views

Hampir masuk pukul 2 malam. Kedengaran enjin kereta milik Azwan dimatikan. Dengan perlahan-lahan Azwan masuk ke dalam rumah. Secara tiba-tiba ruang tamu yang tadinya gelap telah bertukar menjadi terang. “sudah pukul berapa sekarang ni? Baru jumpa jalan pulang,ingat dah tk jumpa dah jalan balik” ~ Dato’ Syed geram sungguh hatinya dekat anak terunanya yang seorang ini. “Tadi Wan jumpa kawan sekejap” ~Azwan “Oh keluar dengan kawan sampai tangah malam?” ~Dato’Syed. “Apa papa ni,Wan dah besarlah pa. Wan bukan budak 8 tahun lagi. Wan dah 18 tahun pa, Wan tahu nak jaga diri Wan.” ~Azwan Terus Azwan nak ke biliknya. Geram sudahlah dia kena tunggu di tepi jalan kerana kereta kesayangannya buat hal . Letih tahu tak. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Jelita

Macam tu je ?

15/08/2018 12:12 AM

Profile Picture

ery

bolehlah..

29/07/2018 07:47 PM

Profile Picture

Alnilam

best jugak tpi kena pnjngkan sikit

11/03/2018 10:25 AM

Rate