ORANG KAYA AJIM

ROSEELOVER

Romance Completed 1305

4.5 (19 ratings)

Synopsis

"Sebenarnya, siang tu aida datang rumah nak cari abang. Bila ketuk pintu nampak Paan, Paan cakap abang ada dekat dalam. Bila masuk je, dia pergi tolak Aida sampai terbaring atas sofa. Di.. dia..dia n.na..k ro..gol Aida, bang. Tiba-tiba je kena serbu. Dia kata dia nak bertanggungjawab dan kami pun dinikahkan. Tapi lepas kahwin, dia dah jadi kuat cemburu. Tak boleh ada orang dekat sikit mesti dia cemburu. Sampaikan dia naik tangan, habis badan aida lebam. Lepas dia kena tangkap basah dengan perempuan lain, Aida tuntut cerai. Aida tak tahan."


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2019-08-21 

jemput baca novel achik HATI YANG TELAH KAU CURI dan BADRUL IZMAN,jangan lupa comment jugak ye,tq.

SyiRa SaZini
2019-06-02 

bestt

Q.U.E.E.N
2018-07-16 

sorry. lets read my third novel 'SI GADIS CANTIK KESUNYIAN'

ROSEELOVER

6063 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SANG PEMEGANG KUNCI JIWAKU

AJIB

“WILL you marry me, Mariana ?” Pertanyaan itu terus-terusan menghantui benak Mariana . Masih...

DOSAKAH

HAZIF HMD

Lihat aku di sini, ingin aku bertanya padamu. Apakah menjadi satu dosa untuk aku memilikimu?...

saya sayang awak

cíkk_pandaa

menerang kan seorang gadis yang jatuh cinta dekat seseorang lelaki yang kacak dan pandai bermain...

“Love is insane sayang!”

Wani Lee

Novel ini mengisahkan tentang dua insan iaitu Aifka dan Iman. Iman yang dahulunya playboy kini...