ORANG KAYA AJIM

ROSEELOVER

Romance Completed 1215

4.5 (19 ratings)

Synopsis

"Sebenarnya, siang tu aida datang rumah nak cari abang. Bila ketuk pintu nampak Paan, Paan cakap abang ada dekat dalam. Bila masuk je, dia pergi tolak Aida sampai terbaring atas sofa. Di.. dia..dia n.na..k ro..gol Aida, bang. Tiba-tiba je kena serbu. Dia kata dia nak bertanggungjawab dan kami pun dinikahkan. Tapi lepas kahwin, dia dah jadi kuat cemburu. Tak boleh ada orang dekat sikit mesti dia cemburu. Sampaikan dia naik tangan, habis badan aida lebam. Lepas dia kena tangkap basah dengan perempuan lain, Aida tuntut cerai. Aida tak tahan."


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2019-08-21 

jemput baca novel achik HATI YANG TELAH KAU CURI dan BADRUL IZMAN,jangan lupa comment jugak ye,tq.

SyiRa SaZini
2019-06-02 

bestt

Q.U.E.E.N
2018-07-16 

sorry. lets read my third novel 'SI GADIS CANTIK KESUNYIAN'

ROSEELOVER

5447 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

CINTA PALSU?

NUMIRA

“Anak kau dah buntingkan anak aku!” Jerit Tan Sri Badlisham kepada Dato’ Seri Tajul...

Our Sweet Moment.

Frrhnbla.3

Farrah seorang gadis, yang telah meminati ramai pelajar lelaki di sekolah nya. Tiba-tiba dia...

Selamanya Sayang.

Zakrurqzi

Cinta ? aku tak percaya cinta. Tapi insan ni telah buat aku mengajar aku...

Untuk Cinta

syafasuha

Kerana diam dialah yang buat aku merana untuk kali kedua. Lelaki yang aku sangkakan beri...