Yang Dinamakan Kehidupan

Suria November

Family Completed 5084

4.7 (24 ratings)

Synopsis

'Jiya, abah bukan tak peduli pasal Jiya. Dia peduli.' Aku senyum tawar. Abah memang tak rapat dengan aku. Dia jarang jumpa aku dan cakap dengan aku. Abah nangis masa tengok Jiya koma.' Abah nangis? Sumpah aku tak tahu. Aku rasa macam abah tak peduli pun pasal aku. Dia pernah kata dekat aku yang dia takkan peduli lagi pasal aku sebab aku ni degil dan tak nak ikut cakap dia. Bukannya aku tak nak ikut tapi susah aku nak paksa diri aku pergi ke sekolah masa tu. Nak keluar rumah satu langkah pun aku tak sanggup sebab aku rasa orang akan perlekehkan kekurangan aku. 'Dia kata dekat mama yang dia tak sanggup nak hilang Jiya. Jiya anak dia. Abah kecewa dengan diri abah sendiri sebab buat Jiya derita dengan hidup Jiya. Setiap kali Jiya tak sedarkan diri, abah akan menangis. Abah tak pernah pun benci Jiya'


Rate this story

Share this novel

Nur Izzah Kamal
2020-02-16 

mcm tergantung je.

I am
2019-10-01 

suria best sangat sangat sangat....rasanya banyak lagi yang suria boleh tulis may be another 50 chap...please continue n jangan tamat lagi....please suria.. you are the best good job n good luck dear....tq

FNHumaira
2019-01-19 

i cant walk

Suria November

8361 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MENGAPA TAK KAU UCAP

Sarah Aaisha

“Mama bagitahu Azira dulu sebelum along?” soal Asyraf tidak berpuas hati. Datin Nora tunduk....

PENDAM

TASHA A.B

“Hei! Kau ingat ea, dalam rumah ni hanya aku je yang boleh dapatkan semua. Bukan kau. Sedar diri...

COMBI

Arjuna

Mata Nazrul bengkak kerana terlalu banyak menangis.Wajah comel itu aku usap perlahan. “Maafkan...

INDAHNYA CINTA

BE-FADZ

Ingatannya masih segar, mengingati kembali pemuda yang beria-ria mahukan Ainul menjadi isteri...