TANDAS SERAM

GAGAK

Horror & Thriller Completed 772

4.4 (16 ratings)

Synopsis

Tup! Lampu bilik air terbuka. Aish, ni mesti adik aku punya kerja. "Dik, takyah la nak main-main." Tup! Lampu kembali tertutup dan aku dapat dengar bunyi tapak kaki orang berlari di luar. Aku senyum. Pandai pun dengar kata. Tup! Lampu kembali terbuka. Aku kerut dahi. Rasanya tadi adik aku dah blah. "Adik, adik? Kan siang ni, buat apa nak bukak lampu?" Aku dengar suara adikku ketawa. Tup! Lampu tertutup. Aku mahu cibuk namun perutku masih sakit. Aku dengar bunyi tapak kaki belari sekali lagi. Tup! Lampu kembali terbuka.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-07-10 

NINA

Muhdazim Muhdazimazmee
2018-04-20 

wow betul-betul seram lah

Muhdazim Muhdazimazmee
2018-04-20 

seram sangat ke

GAGAK

8288 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

CERMIN

ACONG

Setelah lebih dua bulan Ina tak hubungi aku, aku pun telefon lah ibu dia nak tanya khabar dia sihat...

Rumah Sewa Sementara

acik lana

AWAS!! Seram.. "Ku tunggu kamu, datanglah kepadaku" "Encik, encik nampak tak, apa yang saya...

KISAH BENAR

RABI'ATUL MARDHIAH

Di sini saya akan menceritakan semua kisah seram yang dikongsi oleh orang di sekeliling saya, sama...

kisah seram dunia

DaeYuNah_

hanya cerita rekaan tetapi saya berharap korang semua suka membaca penulis -...