Cinta Mat Burger

Khalil

Romance Completed 1604

5 (2 ratings)

Synopsis

Yanti, dah tak ada lelaki lain ke? Suasana sudah mula bertukar tegang dan Haryanti seakan mahu menangis. Fuad pula sudah mula meninggikan suara. Kalau pilih lelaki yang bagus tak apalah jugak! Ini penjual burger tepi jalan! Tak ada lelaki lain ke? Saya tak nak nama baik keluarga kita tercemar kerana jantan penjual burger ni! Fuad menengking sambil berdiri. Haryanti tak dapat jawab, sebaliknya terus menangis dengan kuat sambil mengesat air mata dengan lengan bajunya. Melihat kepada keadaan itu, ibunya mula bersuara. Saya tak setuju kalau kita menghina seorang penjual burger. Kenapa kita patut hina dia? Tak baik! Kita semua pun tak pernah tengok dan jumpa dengan orangnya, tapi cakap yang bukan-bukan. Apa yang penting pada kita, bolehkah lelaki ni jadi seorang suami yang baik, yang dapat membimbing dan menjadi ketua keluarga? Kenal dulu dengan orangnya!


Rate this story

Share this novel

Sharifah Balqis
2020-04-20 

please sambung

SyiRa SaZini
2019-04-05 

okey la..

nurlieyana
2018-12-30 

mmg mcm ni kot ksudhannye..

Khalil

7599 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Lukisan Asmara 2

Nieza Nahar

Abang, tolonglah jangan ungkap soal mati. Kita baru sahaja mahu memulakan hidup. Seharusnya, kita...

Hatinya, Perasaanku

Lana Sophillea

“DUA belas minit lagi” Adam memberitahu Yana selepas memandang jam tangannya sekilas. Dia...

PELAN-PELAN SAJA

EVE.FREDO

“Ingat jangan sedih. Allah ada bersama hambaNya. DIA tahu apa yang terbaik untuk kita. Sampaikan...

Hakikatnya Cinta

Dhia Eiyla

"Eh, yang mana satu pengantin ni? banyak benar tangan yang berinai ni.." kata kak Ros...