Generic placeholder thumbnail
Cinta Mat Burger

Khalil

5

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

8048 Views

Yanti, dah tak ada lelaki lain ke? Suasana sudah mula bertukar tegang dan Haryanti seakan mahu menangis. Fuad pula sudah mula meninggikan suara. Kalau pilih lelaki yang bagus tak apalah jugak! Ini penjual burger tepi jalan! Tak ada lelaki lain ke? Saya tak nak nama baik keluarga kita tercemar kerana jantan penjual burger ni! Fuad menengking sambil berdiri. Haryanti tak dapat jawab, sebaliknya terus menangis dengan kuat sambil mengesat air mata dengan lengan bajunya. Melihat kepada keadaan itu, ibunya mula bersuara. Saya tak setuju kalau kita menghina seorang penjual burger. Kenapa kita patut hina dia? Tak baik! Kita semua pun tak pernah tengok dan jumpa dengan orangnya, tapi cakap yang bukan-bukan. Apa yang penting pada kita, bolehkah lelaki ni jadi seorang suami yang baik, yang dapat membimbing dan menjadi ketua keluarga? Kenal dulu dengan orangnya! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

SyiRa SaZini

okey la..

05/04/2019 08:17 PM

Profile Picture

nurlieyana

mmg mcm ni kot ksudhannye..

30/12/2018 05:19 PM

Profile Picture

nurlieyana

crite best..tp knape trgantung??nk tahu kesuhannye

30/12/2018 04:57 PM

Rate