Generic placeholder thumbnail
TIADA KEKAL SELAMANYA

A. Aaisha

4.4

Free

Romance | Completed

6502 Views

“Video ni. Jom buat video macam ni, nak tak?” Farhad berkerut dari. “Sayang, macam budak budak je buat video ni. Entah apa apa aje, berlagak comel lah tu,” kutuk Farhad selamba. Rangkulan dilepaskan. Dia melabuhkan punggung disebelah Stella. “Ala jomlah. Kita buat kenangan. I janji tak masuk kat Youtube!” “Taknaklah. Malu. I ni lelaki kalau you tu tak apalah jugak. Taknak I,” tolak Farhad. “Please, please, please…” Mendayu dayu suara Stella. “Kalau I buat video tu apa hadiah I dapat?” “Ermm… you nak apa?” “I nak apa yang I suka,” balas Farhad. Dia tersenyum kacak. “Okey fine, I tahu apa you suka. Apa you nak.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Fitri Shafikah

best and sedih sngt story ni

17/02/2018 06:13 PM

Profile Picture

Umi Hasmie

best sgt..sedihhh..sy feel sgt dgn crta ni..

15/12/2017 09:57 PM

Profile Picture

Norini Taib

best sedih sgt

22/11/2017 04:52 PM

Rate