Generic placeholder thumbnail
TIADA KEKAL SELAMANYA

A. Aaisha

4.7

Free

Romance | Completed

9383 Views

“Video ni. Jom buat video macam ni, nak tak?” Farhad berkerut dari. “Sayang, macam budak budak je buat video ni. Entah apa apa aje, berlagak comel lah tu,” kutuk Farhad selamba. Rangkulan dilepaskan. Dia melabuhkan punggung disebelah Stella. “Ala jomlah. Kita buat kenangan. I janji tak masuk kat Youtube!” “Taknaklah. Malu. I ni lelaki kalau you tu tak apalah jugak. Taknak I,” tolak Farhad. “Please, please, please…” Mendayu dayu suara Stella. “Kalau I buat video tu apa hadiah I dapat?” “Ermm… you nak apa?” “I nak apa yang I suka,” balas Farhad. Dia tersenyum kacak. “Okey fine, I tahu apa you suka. Apa you nak.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Salina Mohd Seh

bestttt

05/03/2018 06:32 PM

Profile Picture

Nur Shahrina

Terbaek .... Jalan crita yg menarik.. Gd luck untk next crita...

23/02/2018 06:02 PM

Profile Picture

Nur Shahrina

Terbaek ??????

23/02/2018 06:00 PM

Rate