Generic placeholder thumbnail
TUNDUKKAN TOMBOY ITU

HAZIF HMD

4.7

Free

Romance | Completed

5379 Views

Bengang betul rasa hati, asanya macam nak jerit kat satu dunia lepaskan amarah yang bersarang dalam diri aku ni. Saat ni macam nak tumbuk je muka-muka yang lalu di depanku ini. Sedar tak sedar aku sudahpun sah menjadi isteri orang beberapa minit yang lalu ya beberapa minit yang lalu ya anak-anak! Baru seminit tadi aku dengar tok kadi memberitahu pada pengantin lelaki merangkap suami aku yang upacara pembatalan air sembahyang akan dilakukan. Eh mencanak gejolah amarah aku mendengarnya. Masalahnya sehingga ke saat ini aku masih belum pernah melihat batang hidung suami aku. Tapi aku sudah tahu apa plan yang akan aku lakukan. Kau nak kahwin dengan aku kan? Aku akan buat kau tak tahan sampai kau ceraikan aku! Tengoklah! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Norini Taib

besttt

20/07/2018 09:32 PM

Profile Picture

Salina Mohd Seh

besttttt

08/03/2018 04:28 PM

Profile Picture

Syuhada Rusli

bestttt

30/12/2017 11:53 AM

Rate