Cinta Express

BE-FADZ

Humor Completed 9678

4.9 (73 ratings)

Synopsis

Hahahaha...dia tu memang kelakar betul la. Hurin Ain Syazwin. Nama yang cantik, secantik empunya nama. Tapi perangai..hehehehe...selama ni aku asyik dengar daripad acerita mak aku tentang dia. Beria-ia benar mak aku bercerita. Nampak berkenan sangatmak aku dengan dia. Segala cerita dia aku tahu walaupun orangnya aku tak pernah jumpa pun. Kisah ambil serai, jatuh basikal masuk longkang sehinggalah kisah dia tolong mak aku angkat barang sampai demam. Macam-macam. Mungkin gila bunyinya tapi aku jatuh cinta dengan dia daripada cerita-cerita mak aku.


Rate this story

Share this novel

masdini
2020-06-01 

terbaik

masdini
2020-06-01 

Terbaik lah????

syod
2020-05-20 

good

BE-FADZ

8377 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Chocolate Vs Strawberry

NANAVELLY

Dalam satu kajian tentang perisa, penggemar perisa strawberry kebanyakannya introvert. Seorang yang...

KAMU EGOIS

RATU PENA

Hebat kuasa wanita, di sebalik kelembutan wanita dia mempunyai satu kuasa yang bisa merobohkan...

CINTA ZAMAN SEKOLAH

MINA MO

Tergesa-gesaaku meluru ke tandas. Sakit perut yang aku rasa korang semua pernah ras yang jenis tak...

SELIMUT HATI

PANGERAN CINTA

Pagi jumaat yang indah, fikrahku tergugat lantaran sebuah persoalan. Terkedu seketika. Tidak...