Generic placeholder thumbnail
JANGAN GANGGU KAWAN-KAWAN AKU!!

NAI-Q

4.7

Free

Horror & Thriller | Series

478 Views

"Kau ni gilalah Sam!! Setiap hari ada je benda yang kau buat!! Kau tempeleng kepala oranglah, sepak kaki orang sampai jatuhlah. Sekarang! Kau tolak aku sampai masuk longkang!! Apa masalah kau hah?! Kau nak gaduh dengan aku ke?!!" Remy menolak kasar badan Sam tetapi tidak dibalas. Sam hanya merenung Remy dengan wajah bersalah. Kawan-kawan mereka cuba meleraikan pergaduhan. Sam menundukkan kepala dan melarikan diri kebelakang bangunan tempat mereka bekerja. Dia berhenti disebelah loji air dan merenung loji yang sudah lama dibina disitu. "Boleh tak kau jangan kacau kawan-kawan aku?!! Aku seorang je yang nampak korang! Kacau aku! Jangan kacau kawan-kawan sekerja aku! Diorang tak salah dalam hal ni! Kalau kau nak cari keadilan sekalipun jangan sampai buat manusia lain susah!! Kami tak ada kena mengena dengan hal kematian korang tau tak?!! Berapa kali aku nak cakap?!! Jangan kacau kawan-kawan aku!!" Jerit Sam sekuat hati dihadapan loji air itu. Suaranya yang kuat seakan mengganggu sesuatu yang berada di kawasan loji. Pokok bergoyang bersilih ganti dan angin sejuk menghembus kearah Sam yang masih berdiri tegak. "Aku akan tetap menganggu kau sehinggalah keadilan aku perolehi....." Suara seorang perempuan bergema di telinga Sam. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

2018-12-14 13:17:40.0

Profile Picture

zaawani1506

mana sambungan , ??

2017-11-27 10:16:18.0

Profile Picture

Nurul Zulkifli

mne ni xde pun.. hihi

2017-08-13 23:05:24.0

Rate