TERNYATA INDAH

ALLANA BAKTI

Family Completed 5835

5 (29 ratings)

Synopsis

Jamilah membuka mata. Dia bersyukur yang dia masih diberikan peluang untuk bernafas. Dia nampak helikopter itu hancur terhempas ke tangga rumahnya. Kemudian dia memandang orang yang telah menyelamatkannya. Raihan! Muka Raihan berkerut. Ari-arinya tiba-tiba terasa sakit. Mungkin kerana terjatuh ke tanah. “Puan tak apa-apa? Suaranya tertahan. Dia lega apabila melihat gelengan Jamilah. “Arghhh!” Perutnya dipegang. Rasa sakit itu terasa mencucuk.


Rate this story

Share this novel

Farah Latiff
2019-09-29 

Terharu bila Jamilah minta maaf kat Raihan.Apa - apa pun jalan cerita dia menarik tahniah author:)

LIZLI V.
2019-08-29 

Best Citer ni.??. Tahniah kepada penulis. Jangan Lupa Baca Novel Terbaru Saye ye. #TERIMA HATI INI

Miss_queenroses
2019-03-02 

Best,jemput baca cerita saya 'The Flowey Girl'_thanks_

ALLANA BAKTI

8376 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

PENDAM

TASHA A.B

“Hei! Kau ingat ea, dalam rumah ni hanya aku je yang boleh dapatkan semua. Bukan kau. Sedar diri...

KEKASIH YANG MEMBAWA KE SYURGA

ASHRFF ASHARA

"Kalaulah aku ada duit, boleh jugak aku beli sebungkus nasi berlauk ayam dengan sayur masak lemak....

KASIH ARJUNA

ROSEELOVER

“ayah, sakit.. sakit.” Adu aisyah sambil cuba menarik tangannya. Tetapi encik kamal mencengkam...

DEMI KITA

KAK DIAH

“Dahlah, bosan aku dengan jawapan kau. Dah berhenti daripada picit kaki aku. Lagi sakit aku rasa....