LAGI-LAGI HANTU

G. Han

Horror & Thriller Completed 1568

5 (2 ratings)

Synopsis

Kaki saya terasa sakit masa berlari ketakutan. Akhirnya kami sampai juga dirumah masing-masing dengan selamat. Saya lihat kaki kiri saya tak ada juga kesan luka, yang ada hanya kesan lebam kebiru-biruan. Kalau kena gigit ular sawa tentu ada kesan gigitan. Selepas beberapa waktu saya pergilah jumpa seorang bomoh di kampung saya untuk meminta rawatan sebab saya rasa badan saya lain sakitnya. Bomoh tu pun cakap saya kena pegang hantu. Saya taklah terkejut apabila diberitahu. Saya pun dah agak,saya teringat kembali kejadian kaki saya yang kena pegang hantu hari tu. Saya tak ada pun cerita pada bomoh tu yang kaki saya kena pegang hantu. Selepas ditilik barulah saya ceritakan hal yang sebenarnya.Dan tempat tu memang seram dan berpenunggu...terutamanya di waktu malam.


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2019-10-26 

jemput baca cerita achik jugak,tq

NINA
2018-04-19 

NINA

Blueberry
2018-02-18 

seram

G. Han

7599 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Rahsia Ichah

Iman Fadia

Apa nama sebenar awak? Ichah ke Irina?Danish bingung. Setahunya gadis itu dikenali dengan nama...

ROH DATANG MENGGANGGU!

Miss M

"Astaghfirullah! Budak ni kat sini rupanya! Puas kita tunggu dia balik !" Satu suara kuat...

Bye

Arfa Syam

Dalam sekolah .. "BAIK SAYA BAGI AMARAN LAGI SEKALI KAT KAMU SEMUA DILARANG MENGUCAPKAN PERKATAAN...

Zon Seram

Anis Adnan

Aku tersentak dari tidur kerana isteri kejutkan aku. Katanya, ada pencuri masuk. Aku kembali ke...