Generic placeholder thumbnail
CERMIN

ACONG

4.7

Free

Horror & Thriller | Completed

14600 Views

Setelah lebih dua bulan Ina tak hubungi aku, aku pun telefon lah ibu dia nak tanya khabar dia sihat ke tak. Punya lah aku terkejut sebab mak Ina cakap sekarang dia terlantar sakit akibat mengalami sakit misteri. Mengikut kata ibu dia, selepas dia berpindah balik ke rumah ibunya itu dia mengalami perubahan yang mendadak. Ina menjadi semakin pendiam, muram dan cepat marah. Akibat dari sikap ganjil dia tu dia telah diberhentikan kerja. Ditambah pulak dia sentiasa menangis sorang-sorang. Ibu dia pun risau lah sebab dia ni anak tunggal kan. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

21/07/2018 01:50 AM

Profile Picture

Sandra Tiong

betul kah kisah kawan awak tu??

16/06/2018 12:31 PM

Profile Picture

kim song yoon

keren ceritanya

30/08/2017 02:28 PM

Rate