Generic placeholder thumbnail
BERANI KE IDOK??

Jun Gyu Wook

5

Free

Horror & Thriller | Completed

387 Views

“Weh Shahir, tadi bukan ke dia pergi ke belakang tandas? Macam-mana dia boleh ada kat sini?” Lalu Shahir pun menjawab, “Ha, ah. Tu yang aku pun dok fikir pasal tu, pasal apa dia boleh ada kat sini pulak? Pelik betul.” Ini kerana memang mustahil untuk pelatih tadi tu nak keluar dari semak-samun dan pergi ke surau, sebabnya kawan aku Shahir tu duduk kat luar dorm dan dorm aku betul-betul depan tandas. Jadi jika pelatih tadi tu keluar dari belakang tandas, memang Shahir boleh nampak dia dan jalan nak ke surau tu pula ada satu jalan yang kami lalu tu je. Tidak ada jalan lain untuk pelatih tadi tu pergi. Jadi persoalannya, siapa pelatih yang kami nampak pergi ke belakang surau itu tadi? Dan siapa pula yang ada di depan surau sekarang ni?  View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

2018-09-06 22:56:09.0

Rate