Generic placeholder thumbnail
Gurauan Takdir

pen_pen

4.8

Free

Romance | Completed

10209 Views

"Qaseh Aurora,kau sengaja sudi kahwin dgn aku sbb nak balas dendam kan?kau memang sengaja buat semua ni kat aku.sampai hati kau Aera?" ~ Ahmad Firash Right "Kalau aku nak,dh lama lah aku bunuh dia.tapi aku tahu ini adalah takdir dan aku redhakan semua.aku masih ada kudrat untuk sabar dgn dia.tak mustahil cinta boleh jadi benci." ~Qaseh Aurora. Bagaimana hidup Aurora yg dipenuhi dgn warna kebahagiaan diragut bgitu sahaja hnya kerna satu malam tragis.hilang tempat brgantung.hilang tmpat memadu kasih.Aurora tahu ini adalah ujian untuknya agar terus bangkit.Kehadiran Ahmad Firash Right membawa cahaya dlm dirinya.lelaki itu hadir mmbawa cinta namun ketika menghampiri gerbang bahagia,ia sekali lagi diragut.Firash buntu.Sejarah silam menghantui dirinya.Aurora adalah mangsa atau pemangsa.dia benar2 buntu.Apa dibaliknya pertemuan mereka.Disengajakn atau itu semurninya takdir?.atau mungkin sekadar gurauan takdir buat mereka.. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Clarissa Caca

suka sgt dgn ending nya..

19/09/2018 12:45 AM

Profile Picture

Clarissa Caca

best sangat jln crtanya.. berulang kali mau d baca pn tak bosan. ?????... Teruskn berkarya

19/09/2018 12:44 AM

Profile Picture

pia

best sangat....

28/08/2018 04:56 PM

Rate