Generic placeholder thumbnail
Si Gadis Mafia

nurshaza

4.9

Free

Romance | Completed

3113 Views

Pekara semalam masih melekat dalam minda aku. Siapalah laki tu? Buat aku tertanya-tanya. Masa aku dah balik semalam dorang pun dah sampai tunggu aku kat ruang tamu. Haidan dan Hairi membebel pasal aku keluar malam-malam. Dah masalahnya aku lapar. Aku merajuk dengan Haidan dan Hairi pasal semalam.Menyampah! Dah lah balik lambat lepastu kat rumah tak ada makanan setakat roti dengan biskut tak kenyang. "Helena, Hairi hantar harini ya? Haidan nak kena pergi awal ada urusan sikit. Haidan minta maaf ya pasal semalam. I love you." Aku mengucup tangan Haidan kemudian dia mengucup dahiku. Walaupun merajuk aku dah diajar dari kecil untuk salam abang-abang aku ni. Nanti dia tengok muka aku ni masam je pandai-pandailah dia pujuk sendiri. Aku menggalas beg kemudian menyarung kasut hitam kegemaranku dan memakai helmet. Hairi yang sedang menghidupkan enjin motor sambil membelek phone nya. Aku terus memegang bahunya dan naik ke tempat duduk belakang. Terus Hairi memecut superbike nya menuju ke kolej. Angin yang menyapa tubuhku membuat aku mahu terlena semula. Malasnya nak ke kolej. Nak kena hadap malapetaka apalah lagi lepas ni. Tengku Helena Makayla yang tinggal bersama abang kembarnya, Haidan dan Hairi sudah melangkah masuk ke kolej atas arahan abang kembarnya. Dari situ pelbagai malapetaka yang dia hadapi. Kisah 3 tahun lalu dirahsiakan ketat oleh abang kembarnya sehingga dia sendiri yang dapat tahu semua jawapan soalan yang selalu bermain di mindanya. Harraz Mikael Reid adalah seorang lelaki berkacukan orang putih dan anak matanya berwarna coklat keperangan membuatkan Helena terpikat dengan penampilannya. Pada masa yang sama sebenarnya Harraz dihantar oleh abang kembarnya untuk memantau setiap gerak gerinya kerana takut dikacau oleh musuh mereka. Musuh? Bagaimana mereka boleh ada musuh? Siapakah sebenarnya keluarga Tengku Helena Makayla ni? Bagaimana Harraz Mikael Reid boleh hadir dalam hidupnya? Apa lagi? Bacalah sehingga ke penamatnya! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Fifiy Awang

next chapter please

2019-12-15 14:12:27.0

Profile Picture

i.n

buat la smbngn please

2019-12-04 01:33:52.0

Profile Picture

Aryan

next ye..best certanya

2019-12-02 21:21:09.0

Rate