Generic placeholder thumbnail
JANGAN CURI LAUTANKU!!

Adriana Farhanah

4.3

Free

Romance | Series

277 Views

Nama aku Senre. Pelikkan? Aku adalah ikan duyung...kalau ikan duyung , muka ikan duyung tetap macam umur 15 tahun walaupun umur dah 40 tahun... sekarang ni umur aku 18. Kalau ikan duyung, ada SPEACIAL sikit...kalau ikan duyung mau lupakan ingatan manusia, dengan cara mengambil barang manusia yang ikan duyung nak dan simpan dalam satu tempat dan letakkan manusia kat tepi pantai...tapi... SEORANG YANG TELAH AKU LUPAKAN INGATANNYA MASIH LAGI INGAT APA YANG TELAH TERJADI.... - MENGAPA?- Sebenarnya...lelaki tu adalah Ahli Sihir...dia suka tipu orang dan curi barang berharga.. dia boleh hilangkan diri...akhirnya aku jatuh cinta dengan ahli sihir tu..tapi..aku tertipu... Lagi satu, ikan duyung tak tau apa apa...Nenek aku adalah keturunan ikan duyung jugak..dia ada gelang berwarna hijau rumput...Cantik sangat...selepas sahaja ibuku meninggal.. nenekku jatuh sakit dan meninggal bersama sama dengan ibuku pada waktu hari jadi mereka berdua....Aku terpaksa mengambil gelang itu dan rantai ibuku lalu aku memakai kedua dua nya... - SEBUAH NOVEL BUATAN SENDIRI.. - View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Hananisa Rahf

Best... Jawapan untuk soalan Bab 3 Ep3 ialah 1) Virus Influenza & HIV. 2) 5 iaitu Alga, Protozoa, Fungi, Bakteria dan Virus..... Harap bermanfaat =)

05/02/2019 05:33 PM

Profile Picture

BABY BOY

yeah! dah update!

19/01/2019 01:21 PM

Profile Picture

BABY BOY

Wah, sinopsis best ! cpt² buat ya esok! btw genre ni seeloknya letak di bhgian fantasy. baru sesuai ^_^ pape pon. cpt² tulis ye.

18/01/2019 07:04 PM

Rate