Generic placeholder thumbnail
Duren Sawit

cHaiYa

4.9

Free

Romance | Series

4136 Views

"Asal orang panggil awak Caya? Takde kena mengena dengan nama awak pun!" - Adib Firash "Asal kau sebok pakcik? Nur kan maksud dia 'cahaya'. Tang tu lah dapat nama Caya tu." - Nur Aafiya Zulaika "Fiya, abang ni duren sawit Fiya ke?" - Adib Firash "Ntah.. Bagi orang, awak tu pakcik sengkek!" - Nur Aafiya Zulaika "I promise I'll come back. For what?? Dont ask me for what darling because I'm very sure that you know what I want." - Nabila Farhah "Adib! Kali ni umi yang akan tentukan calon menantu umi. Umi taknak anak umi disia-siakan. Bermula hari ni,umi tinggal kat sini. Umi nak tengok dan nilai sendiri calon Adib tu sesuai ke tak nak sehidup semati dengan anak umi yang perangai tak serupa orang ni." - Puan Murni "Yes, I'm slightly rough. But I do not want people to think I'm arrogant and nasty." - Nur Aafiya Zulaika Status 'duda' dipegang waima baru 3 hari bergelar suami. Kisah lalu menjadikannya teliti dan berhati-hati dalam memilih pasangan hidup. Kerana ingin melepaskan diri, diri sendiri yang menjadi mangsa. Saat diri berada di awang-awangan menggapai bahagia bersama si dia yang tercinta, kehadiran bekas isterinya mengacau bilaukan segala-galanya. Apakah status 'duda' bakal disandang buat kali kedua? "Love is simple.. Just dont make it trouble. Because it was gonna be horrible if you humble, dear." - Adib Firash View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

cHaiYa

to all readers..thanks sudi bca n support karya chaiya yg x sbrp ni. sory lma x update. bkn sbb lost idea ke hapa.. idea bnyk ni,dh plan nk bg konflik ckit. ckit je,x ble la nk bg bebnyk ehee. sbb chaiya busy memnjg. ngee.. dah tu jari chaiya ni buang tebiat nak cedera bagai. xble nak mnaip. nti ada msa chaiya update lg ye. apa ble bt, busy memnjg daa

09/10/2018 10:22 AM

Profile Picture

Noor Aishah

Best update lagi ye....

22/09/2018 05:48 PM

Profile Picture

miss asyiqin

update lg chaiya.. x sbr nk thu ep strusnya.. lma tggu.. ??

19/09/2018 05:48 PM

Rate