Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

Romance Series 92317

4.9 (473 ratings)

Synopsis

Kesakitan yang ditanggung olehnya memberi impak besar dalam dirinya . Tidak pernah sikit pun dia berlaku curang , tapi apa salah dia sampai ditinggal begitu ? Namun kehadiran seseorang jejaka mengejutkan dia tatkala jejaka itu bersetuju ingin menikahi dia . Tidak pernah sedikitpun terlintas dihatinya untuk mengahwini lelaki yang bergelar sepupu . Setiap masalah yang datang pada raihana , dia lah yang muncul dan menjadi hero buat raihana . Raihana cuba elak dari lelaki itu , tapi lama-kelamaan hati raihana bagaikan rama-rama tatkala pandangan yang diberi oleh lelaki tersebut . Ya , dia akui yang dia pernah jatuh hati pada lelaki yang bergelar sepupu . Tapi cinta itu telahpun pudar ditelan bumi sejak cintanya tak dibalas , namun siapa cinta itu hadir semula . Walau macam mana sekalipun , raihana terpaksa bertahan dengan sikap bekas tunang suaminya yang ingin menghancurkan rumahtangganya . Raihana akur dengan ketentuan Allah , demi kepentingan bahagianya , dia terpaksa pergi tinggalkan suaminya buat sementara waktu . Adakah ariel mampu bertahan untuk menunggu kepulangan isterinya ? "Percayalah , hanya sayang sorang sahaja yang ada dalam hati abang . Tak pernah terlintas pun dihati abang nak menduakan sayang ." - Ariel Hamka "Dan dalam hati saya jugak hanya ada abang sorang sahaja yang bertakhta . Kerana abang , hero yang saya cari selama ni ." - Sara Raihana


Rate this story

Share this novel

V4MP1R3
2020-04-19 

Best novel ni...thank you sebab buat novel ni??????

Ebomayoi
2020-04-14 

herm,best,wlpn byk dugaan tpi happy ending buat ariel n rai...sad ending utk bella sbb tak dpt kwin dgn farhan......

cikgirang
2020-03-28 

Cerita dh best. Cuma plot agak berterabur.. Mula2 rai pakai myvi.. Tiba2 tukar ke bezza.. Dan masa mula2 doc ckp dkt bella mengandung 2 minggu.. Tiba2 jadi 4 minggu.. Tp ape pun cte ni best... Cuma kena penelitian skit dlm penulisan..

hernazulaikaa

307 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

miss trouble and mr perfect

shazam

kisah maid dan anak majikan

Terpaksa??

MISS INDRA

Dafiyah sangat mencintai Azzam tapi adakah Azzam juga turut mencintai dia? adakah perkahwinan yang...

Teater Love Story

Tinker

Dhara ialah ketua teater di sekolah SMK BATU PERMATA.Sepanjang perjalanannya menjadi ketua teater...

Yes... Aku Cinta Dia

syahiraerina

(Try la bace...) Alice seorang yang lemah lembut dan peramah. Hidupnya mula berubah apabila dia...