BANGLO HIJAU

Mina

Horror & Thriller Completed 2328

4.1 (23 ratings)

Synopsis

“Janna…Janna….!!!! kenape kau ni…bangun…!!!” Ghaffar menggoncang-goncang badan Janna. Janna terus tersedar dengan keadaan matanya terbeliak dan terduduk. Jeritannya masih kedengaran, mulutnya terngaga. Indah seraya memeluk Janna sambil memanggil-manggil nama Janna. Namun tiada jawapan dari Janna. Janna tiba-tiba menarik nafas lalu terbaring semula. Rakan-rakannya mengeluh sendirian. Tidak pasti apa yang terjadi kepada Janna. “Kita balik sekarang jugak…kemaskan barang-barang kita sekarang…!!!!”


Rate this story

Share this novel

babyabby
2019-11-28 

pandai plk hantu tu menulis nota ye??

babyabby
2019-11-28 

apa yg lengkapnya ?? story kau tergantung tu??

???Naziera???
2019-01-04 

pening la baca.. story macam tergantung

Mina

8377 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

LAGI-LAGI SYAITAN

G. Han

Bunyi anjing menyalak di kawasan berhampiran menambahkan lagi sound efect yang begitu menyeramkan....

Gugur

Alfa

"Sial! Mengapa mesti jadi begini! Macammana boleh melekat pulak ni?" jerit Rose lalu melemparkan...

Dream

Olyn Azmi

"Apa kau rasa tentang mimpi aku tu?" tanyaku kepada Put setelah tamat bercerita. "Macam mana kalau...

RUMAH SEWA BERPUAKA

Miss M

Lepas Aina habis takbir, aku pun buka selubung selimut sebab ingatkan benda tu dah tak ada. Aku...