Cik Bento, I Love You

Nana Riana

Romance Completed 10475

5 (168 ratings)

Synopsis

#Cinta #sweet #bento #romantik Kerana BENTO, ANIQ RAFISQY dan SUHANA IVY dipertemukan buat kali kedua di sebuah kawasan sekolah. Aniq membuat keputusan untuk mendapatkan gadis itu dengan caranya sendiri. Dalam sekelip mata sahaja kehidupan Suhana Ivy berubah. Dia menjadi tunang Aniq tanpa dia sedari. Itu semua disebabkan oleh uminya sendiri yang telah menerima pinangan dari pihak Aniq. Mahu atau tidak, dia terpaksa menerimanya dengan hati yang terpaksa. “When you agree to accept the ring that mean you’re mine. You are my fiancée” ~ ANIQ RAFISQY “Awak ni dah kenapa, hah?! Saya dah kata yang saya tak nak pakai cincin ni. Saya tak nak bertunang dengan awak!” ~ SUHANA IVY “Cik Bento tak nak bertunang dengan saya tapi keluarga kita sudah terima. Now, we are engaged. Sarung balik cincin tu atau nak kita berdiri di sini sampai pagi.” ~ ANIQ RAFISQY Walaupun bergelar tunang dan bakal isteri kepada Aniq, namun Suhana Ivy masih tidak mempunyai perasaan cinta terhadap lelaki itu. Hatinya masih dihimpit dengan perasaan yang dia sendiri tidak pasti terhadap Faiz Dylan, teman lama yang datang kembali untuk mencarinya. Pada masa yang sama, dia di ganggu oleh Edine, teman kepada tunangnya itu. “Hei, perempuan! Kau ingat kau tu bagus sangat! Kau pun sama saja dengan aku yang nakkan Aniq semata-mata kerana harta dia. Bukan cintakan dia sepenuh hati, pun.” ~ EDINE Hubungan mereka seperti air pasang surut, Suhana Ivy tetap mengalah dan menurut apa sahaja kemahuan tunangnya. Aniq juga tidak mahu melepaskan tunangnya walau apa jua yang berlaku di antara mereka.


Rate this story

Share this novel

Malko Wong
2020-04-24 

good job sweety

Farhana Atiekkah
2019-12-18  1 Replies

best giler cite nya....seriusss sukaaa sangat2

"liz"
2019-10-15  1 Replies

best sangat sangat....semua novel nana best best tau...

Nana Riana

721 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

READY? I'M COMING :)

Wanie Syazwanie

" Nak apa?" Tanya Sarafina. " Hati awak. Boleh ke?" Ujar Adham. Mendapatkan...

Cintaku selamanya

Crazy_Girl108

"Kau datang dengan Fahrin kan?Mestilah diorang cemburu"

DIA MILIK AKU

AJIB

"Memang tak akan pernah berubah. Sia-sia aku bagi kau peluang. Memang hidup aku dekat sini untuk...

Takdir Untukku

dania_

Mengisahkan Kasih Arrisya yang merupakan seorang anak yatim piatu . Cubaan dan dugaan yang melanda...