Generic placeholder thumbnail
TOLONG

EVA F

4.5

Free

Humor | Completed

4840 Views

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti kau menggelupur lari sekampung menjerit minta tolong, lembu aku ni silap haribulan kalau dihantar ke Sepanyol ke Mexico ke boleh jadi lembu Matador tu.” Jerit Wak Bon kepada Pakcik Johari. Pakcik Johari memandang wajah Wak Bon yang kusut masai itu. “Perghh dashyat! Lembu kau ada penyakit apa, sawan? Kau dah bagi nama kat urus setia masjid nak buat lembu tu jadi korban. Lagipun aku tengok lembu kau tu sihat je.” Pakcik Johari cuba menenangkan Wak Bon. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

mai masha

????????????ok...kelakar gak lah aku membacanya....

02/06/2018 08:38 PM

Rate