TOLONG

EVA F

Humor Completed 2976

4.3 (8 ratings)

Synopsis

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti kau menggelupur lari sekampung menjerit minta tolong, lembu aku ni silap haribulan kalau dihantar ke Sepanyol ke Mexico ke boleh jadi lembu Matador tu.” Jerit Wak Bon kepada Pakcik Johari. Pakcik Johari memandang wajah Wak Bon yang kusut masai itu. “Perghh dashyat! Lembu kau ada penyakit apa, sawan? Kau dah bagi nama kat urus setia masjid nak buat lembu tu jadi korban. Lagipun aku tengok lembu kau tu sihat je.” Pakcik Johari cuba menenangkan Wak Bon.


Rate this story

Share this novel

Norlaila Yahaya
2020-02-13 

kelakar..best cerita ni

ACHIK
2019-09-27 

lawak arr ! hahahh,btw jemput baca novel achik,jangan lupa comments,tq

Farah Latiff
2019-09-14 

Kelakar dan best. Baca banyak kali pun tak boring

EVA F

8377 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Oh

Rayy Cliff

gini la tu

SURAT CINTA SATU MALAYSIA

Shidi Adi

Macamana lah agaknya jika si pakwenya orang cina hantar surat pada kekasihnya yang berbangsa india...

KALAU DAH SUKA DAN BENCI

HYERA

“Err, kami dah beri rawatan yang terbaik kepada Ku Sofi Ahmad . Harap Tan Sri dapat bersabar.”...

Ratu siung vs Gigi besi

An'NuRaYuNiE

"Eh siung ko ni biadap betul kan"kata nafiz dgn penuh amarah. "Hey gigi besi yg jo tu biadap tk pe...