Generic placeholder thumbnail
he is mine

cute girl

4.1

Free

Drama | Series

1411 Views

novel ni menceritakan tentang seorg gadis yg bernama Maisara Aqila dia terpaksa menyamar menjadi lelaki kerana ayah nya ayah dia mempunyai sebuah agensi yg sgt sulit. Maisara Aqila ade salah seorg spy yg terbaik dlm agensi tersebut sebab tu ayah dia menyuruh dia yg melakukan satu misi yg sgt penting...Tp dia harus menyamar Jd lelaki "papa Knp sara yg kene buat misi ni Knp bukan anak buah papa yg lain?" Tp Maisara Aqila terpaksa jugak menerima misi tersebut setelah dipujuk oleh ayah nya ~Aliff Aiman a.k.a jembalang langsuir~ musuh ketat Maisara aqila Tp dia berkawan baik dgn mohammad aqil a.k.a abg kembar Maisara aqila...kalu bertembung je si langsuir tu dgn Maisara akan ade je perang yg berlaku ~azril a.k.a org pertama yg buat Maisara aqila jatuh cinta~ akibat dr satu kejadian mereka bertemu malah mereka berdua saling jatuh cinta Tp mereka ego untuk mengaku walaupun mcm tu azril selalu melindungi Maisara aqila azril jugak org pertama yg thu tentang penyamaran Maisara aqila yg menyamar sebagai aqil ~ danish haikal sepupu kpd Maisara aqila dan mohammad aqil~ dia berperangai seperti aqil dialah yg selalu jage aqila dia juga suke memanjakan aqila kerana tiada adik perempuan Jd dia telah menganggap Aqila tu seperti adik nya sendiri. dulu dia satu geng dgn azril Tp x thu sebab ape diaorg dh Jd musuh ~danial kwn baik Maisara aqila sewaktu kecil~ dia terlampau rapat dgn Maisara Aqila sampai kn keluarga mereka saling mengenali Tp mereka terpaksa berpisah kerana danial berpindah sekolah mengikut ibunya...danial sebenarnya dr kecil lg dia meminati Maisara Aqila tp dia pendam sebab takut Maisara Aqila akan jauh dr dia.. penyamarannya banyak kali hampir terbongkar. banyak cabaran yg terpaksa dihadapi demi mengelakkan identitinya terbongkar malahan banyak rahsia telah terbongkar semasa Maisara aqila di Sane dimana aqil ? misi ape yg sedang dilakukan kn oleh Maisara aqila? ape yg tragedi yg berlaku sehingga menyebabkan geng azril dan haikal menjadi musuh? Knp ayah Maisara menyuruh Maisara melakukan misi tersebut sedangkan haikal sudah ade? novel ni akan menjawab segala persoalan anda....Hihihi nk thu bace lh ye ...>o< View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Scarlett

Best lah! Kipidap!

25/11/2018 06:51 PM

Profile Picture

Niana Guerrero

Bestnye...Sambung please...

11/10/2018 08:41 PM

Profile Picture

Sandra Tiong

boleh tak jangan guna singkatan masa buat novel tu... tak faham sangat saya hihi... dahlah cerita ni best, rugilah kalau saya tak baca habis... bolehlah k... haha

15/09/2018 02:23 PM

Rate