Generic placeholder thumbnail
Jangan Menangis

Scarlett

4.9

Free

Family | Completed

15945 Views

Hazrin Fathiq. Lelaki yang sempurna. Dia kacak, dan sosial. Dia cukup segala-galanya. Perhatian orang ramai dan kasih sayang ibu dan abah. Semuanya berubah setelah adik perempuannya dilahirkan. Semua perhatian orang ramai tertumpu kepada adiknya ! Termasuk kasih sayang dan masa ibu abah ! Benih kebencian ditanam sejak kecil. Dia semakin membenci adiknya. Orang biasa selalu cakap : 'Alaa.. Biasa lah tu! Aku pun benci adik aku juga! Tapi kami still rapat!' Tidak, adik perempuannya ini ganjil. Sangat. Adik perempuannya ini... Bisu. Dek kerana kecacatannya sejak lahir, semua orang asyik lebihkan adik perempuannya ! Hazrina Fathia. Menjadi bisu bukan itu kemahuan yang dia pinta. Dia juga tidak mahu abangnya membenci dia. Dia cuma mahu rapat dengan abangnya ! "Thiq, Thia akan sekolah dekat sekolah kamu. Jadi, jaga lah dia baik-baik ya." Bermula lah rancangan Hazrin Fathiq untuk membalas dendam terhadap Hazrina Fathia. P/S : 100% my idea. #shortnovel #soonend View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Sara

Xnak buat yg ke 2 ke scarlett

13/04/2019 08:08 PM

Profile Picture

Eyda Elzehra

ya allah sedihnya cite ni sis..mmg menusuk jiwa sy..

11/04/2019 10:56 PM

Profile Picture

Sara

ish yg bab 1 tu Fathiq xtau ke betapa susahnya Fathia nak kejut aku tp tengah2 gelak lagu frozen ni fathiq pula buat tak endah orang tu kejut dia!! sabo je la Thia

11/04/2019 07:41 PM

Rate