Generic placeholder thumbnail
AKU JUGA WANITA

NUMIRA

4.8

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

9876 Views

“I meant it, Zaza! Saya suka awak!” Aku tertunduk sambil menggeleng. Zamarul Haniff memang dah gila. “Awak sedar tak yang awak tu tunang orang?” Sekali lagi mataku dan matanya bertentang. Dia tersenyum. Memang sah lelaki ni gila. “Jadi, awak lari dari saya selama ni sebab saya ni tunang orang?” “Agaklah,” Jawabku geram sambil mengalihkan pandangan. Boleh gila duduk lama-lama macam ni. “Sayang..,” Aku kembali memandangnya. Memang aku bukan tunang dia tapi kenapa aku nak mengaku jugak yang aku ni sayang dia? Dia panggil sekali macam tu aku dah cair. Mengaku yang aku ni sayang dia. Kau pun sama gila Zaza. Ingat nasihat Hafiz Zaza. Ingat nasihat Hafiz!!! “Dia tu tunang olok-olok saya,” Aku diam. Tunang olok-olok? Dia ni betul-betul ke main-main? Apa dia ingat ni kisah Nadz dan Khaalish ke main tunang olok-olok? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

H.J

sweeet

01/10/2018 06:30 PM

Profile Picture

sbnib99

????

24/02/2018 11:53 PM

Profile Picture

sbnib99

??????

24/02/2018 11:53 PM

Rate