Generic placeholder thumbnail
RASUKAN BLOK B

GAGAK

4.5

Free

Horror & Thriller | Completed

483 Views

Klik! Dgn rasa berani yg bersisa aku gagahkn diri juga pergi menapak ke blok B. Warden pun manusia juga. Ingat aku tak gerun ke dengan benda mcm ni? "Pssstt.." Ada orang panggil aku dari belakang. ‘Nak pandang ke tak nak?’ Desis hati aku. Kalau filem melayu jgn pandang belakang. Keliru. Tapi sebab nak tunjuk hero aku suluh juga lah dekat kawasan yang aku lalu tu. Yang aku nampak cuma pokok pisang! Orang kata pokok pisang tempat dia main sembunyi-sembunyi. Entah ya ke tidak, jangan percaya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

2018-06-05 04:46:24.0

Profile Picture

mizz yayah

pendeknye nak lg nak lg

2017-09-06 09:00:55.0

Profile Picture

Cristiano Ronaldo

best dan pandai buat boleh tahan op bukan boleh tahan tapi sungguh best

2017-08-09 19:43:12.0

Rate