Cerita Budak Sekolah

Mikael Sahaja

Humor Completed 5318

4.3 (92 ratings)

Synopsis

Bagi lelaki, perempuan ni masalah. Perempuan ni leceh. Kejap-kejap nak menangis. Lari dah la tak laju. Kalau main kejar-kejar, mesti asyik jadi je. Lepas tu nanti, mesti ada lelaki acah-acah macho offer diri nak jadi. Mana keadilan dekat situ? Mana? Aku gemuk kot. Setiap kali lari mesti mengah beb. Masa aku kena "jadi" tu, ada mana mana budak lelaki yang offer nak jadi? Haram. Gelakkan aku lagi bila aku cuba lari dan tergolek lagi ada.


Rate this story

Share this novel

A.Ania
2020-01-05 

Sambung please lawak lah

Julia Nurani
2019-11-27 

Jemput Baca Novel Saya Ya!!!??????

Wan Zaa
2019-11-11 

Dari bab 1 hingga bab 11...aku ketawa x henti2..story best...mudah hadam..

Mikael Sahaja

5449 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

I LAVA U

gengsterina

ena seorang perempuan yang sempoi bak ang...gadis dari pantai timur...yang tak pernah nak mantang...

YES BOSS!

SKAR JEN

“Dia suruh aku pergi beli makanan untuk dia. Dia nak aku cepat supaya dia tak kebulur. Bengang...

Suamiku Pembuli

Anis Natasya

Ketika berada di hadapan lelaki itu , Aiqish pun berkata " bang , bagi saya jelah semua surat tu ....

AYU ZALIKHA (C)

BABY BOY

Seorang jejaka kacukan Melayu-Belanda telah jatuh cinta kepada adik kawannya sendiri yang bernama...