Generic placeholder thumbnail
Hijab Terbuka

Raden Ami

4.8

Free

Horror & Thriller | Series

6156 Views

cerita ni mengisahkan pengalaman aku sendiri sepanjang aku hidup ...percayalah korang yg hijab tertutup amat lah beruntung...namun aku bersyukur dgn apa yg Allah beri.. aku anggap ni satu anugerah utk aku selalu igt bahawa Dia yg Maha Kuasa.. 20% cerita mungkin ada penambahan, yelah bukan aku ingat 100% lagi2 kisah yang dah lama View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Hzfa Shafika

plss sambung lagi banyak banyak ?? , tak sabar weh hahahaha pls lah plss

02/09/2018 08:33 AM

Profile Picture

Raden Ami

Hai reader! dah baca topik AKU BERTEMU MEREKA?? sorry slow update chapter yg ni... pape pun thanks sgt2 sudi bace.. please leave your comment.. i need it to improves my writting ?

23/07/2018 12:35 AM

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

21/07/2018 08:08 PM

Rate