Generic placeholder thumbnail
MATIKAN IA

FIZAH NADMAH

4.9

Free

Romance | Completed

6294 Views

Ketika ini dia merasakan api marahnya ibarat gunung berapi yang menggelegak tunggu masa untuk memuntahkan laharnya. Bibir mungilnya diketap geram menahan rasa panas yang menerjah dalam hati. Di hadapannya Danial Farhan masih merayu dan merintih, mengharapkan Marissa menerima cintanya. Namun sayang, hatinya telah mati, dia sendiri menekan suis OFF di hatinya. Gila…aku dah reject berapa kali pun masih tak faham lagi ke? Nak aku guna bahasa apa lagi? Kalau aku cakap tamil ternganga mamat ni pulak. Macamlah dah takde perempuan lain kat dunia ni…kenapa mesti dia yang dikejar-kejar mamat ni? Bingung dan buntu dia. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Siti

best

30/09/2018 07:41 AM

Profile Picture

Sun Flower

bestt

17/04/2018 08:34 AM

Profile Picture

menopause

best

19/01/2018 02:38 AM

Rate