MATIKAN IA

FIZAH NADMAH

Romance Completed 1409

4.9 (18 ratings)

Synopsis

Ketika ini dia merasakan api marahnya ibarat gunung berapi yang menggelegak tunggu masa untuk memuntahkan laharnya. Bibir mungilnya diketap geram menahan rasa panas yang menerjah dalam hati. Di hadapannya Danial Farhan masih merayu dan merintih, mengharapkan Marissa menerima cintanya. Namun sayang, hatinya telah mati, dia sendiri menekan suis OFF di hatinya. Gila…aku dah reject berapa kali pun masih tak faham lagi ke? Nak aku guna bahasa apa lagi? Kalau aku cakap tamil ternganga mamat ni pulak. Macamlah dah takde perempuan lain kat dunia ni…kenapa mesti dia yang dikejar-kejar mamat ni? Bingung dan buntu dia.


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2019-12-15 

good

Siti
2018-09-30 

best

Sun Flower
2018-04-17 

bestt

FIZAH NADMAH

7599 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Seindah Mawar

Shin

Katerina,dia hanyut dalam dunianya sendiri. Dengan kuasa dan wang yang ada dekat diri dia,dia...

AKU UNTUKMU

FIZAH NADMAH

Barangkali kisah tentang sepasang kekasih yang bercinta dan kemudiannya memutuskan untuk hidup...

Masihkah Ada Cinta

syzln

Lupakah Naufal bahawa aku ini adalah isterinya? Isteri yang sudah dua tahun bersamanya, isteri yang...

Cintaku

Safia Mita

Cinta yg dipendam tetapi..... rupanya kwn baik aku suka dekat dia juga