CINTA PERTAMA

MOX

Humor Completed 13705

4.7 (77 ratings)

Synopsis

“Kemalangan jalan raya, diapun terlibat dalam kemalangan tu tapi terselamat” “Emm, Sofia, mana kau tahu semua ni? Kau ada sembang dengan dia ke?” tanya Qisha was-was, dia memang sudah sedia maklum bahawa kawannya itu internet bergerak tapi kebenaran cerita itu tetap harus dipastikan terlebih dahulu. “Tak adalah, aku google je kat internet. Mak dia aktivis terkenal, dia banyak tolong pengidap-pengidap HIV kat seluruh tempat. Lagipun, dah dua minggu dia duduk kat sini. Takkanlah kau langsung tak tahu” tanya Sofia tak percaya. Qisya pula ambil turn tersengih.


Rate this story

Share this novel

Ayim Vs Lara
2020-06-30 

kenapa ada 15bab sahaja..adakah dekat situ je habis jalan cerita dia....!!!macam mana nak dapat buku ni.??

Graceia Lionel
2020-06-23 

Sedih, aku ngangis berkali kali apabila baca part last

Siti
2020-05-07 

sedih

MOX

8361 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

YES BOSS!

SKAR JEN

“Dia suruh aku pergi beli makanan untuk dia. Dia nak aku cepat supaya dia tak kebulur. Bengang...

KU TUNGGU MU DI SINI

AIN YUNNI

Aku senyum. Ya Allah.. aku rindu dengan suara dia! Suara suka marah-marah dia, suara pura-pura...

BADUT

KALISA

Baru aku perasan. Ni kan badut yang kat funfair hari tu? Dia ada tanda lahir kat leher sama seperti...

THINK OUTSIDE THE BOX!

Syahril@NovelPlus

Jom sembang. Tanya pasal novel, NovelPlus, author, politik, sukan, kartun, anime, kpop, jpop,...