TULUS

ADEQ NASHA

Romance Completed 3726

4.7 (15 ratings)

Synopsis

“Nur!!!!!” bunyi jeritan satu suara membuatkan Nashuha terus berpaling. Rasa marahnya tadi bertukar meluat bila melihat orang yang memanggil namanya tadi. “Hah kau nak apa dah tak puas makan penampar dari aku” ujar Nashuha garang. Kecik besar je lelaki didepannya itu. Fathir yang melihat sedikit terkejut. Amboi perempuan ni bukan main garang lagi. “Nur jangan la macam ni. Niat saya ikhlas ni” alamak pasangan kekasih bergaduh la. Fathir melangkah perlahan meniggalkan merpati yang tak sejoli tu. “Hah nak pergi mana tu” langkah Fathir terhenti bila mendengar singa Narnia ni mengaup. “Saya tak nak gangu pasangan kekasih berdating” selamba Fathir. Nanti tak pasal hati yang sakit bertambah sakit pulak tengok pasangan bercinta ni.


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2019-12-07 

jemput baca novel terbaru achik DENDAM CINTA,jangan lupa comments kalau ada kekurangan.Tq

Mrs.LlalisaManoban~*€¥*
2019-02-04 

ejaan tu biar betulkan skit ya..btw their story best

Azwa Hanan Solehah
2017-10-20 

Ejaannya banyak yang salah.tapi best jugaklah walaupun macam dah pernah baca...

ADEQ NASHA

8320 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

EKSKLUSIF

FIZAH NADMAH

“Kalau saya cakap ya awak nak buat apa?” Tanya Aina kembali. Dia menentang mata Benjamin...

Sayang Atau Cinta?!

Erlyana Balqis

Diana Amat Benci Pada Zafril Kerana Sifat Poyonya Dan Selfish Itu Membuatkan Dia Rasa Geram Dihati...

Tanpa Dirimu

Sheilla

Bila hati pernah dicintai ,Dan bila hati pernah Didustai sukar untuk aku lupa sakit Dan parut...

Je t'aime

bella

Mawar Arina-seorang gadis berumur 19tahun yang baru sahaja menamatkan stpm. sementara menunggu...