MY BEAUTIFUL ANGEL

Fatin Harh

Romance Series 170462

4.9 (1375 ratings)

Synopsis

~"Sadly thing is she got bump into the wrong person. My beautiful angel..." Nichole Riccardo Dia lelaki berbahaya. Kejam. Bengis. Some called him, "heartless man." Lelaki bertatu. Penuh ukiran yang menggerunkan. Tiada siapa yang berani bertentang mata dengannya. Senyum sinisnya umpama panggilan maut. Jangan menduganya! Ariana. Silap besar bila gadis manja itu terserempak dengannya. Bukan calang-calang orang yang mampu disentuhnya. Satu sentuhan, menjadikan gadis manja itu miliknya. Akan dia takluk dengan cara apapun. Gentle nor rough. "She is mine. Forever mine. My beautiful angel."


Rate this story

Share this novel

comelll
2020-02-18 

..alaaaaa cik ftinnnn tkdaaaaaa..

Eyda Eyda
2020-02-18 

alaa, sis.. xd update kea,:-(

comelll
2020-02-18 

...cik ftinnn.. takda kaaaaa...

Fatin Harh

655 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SUSUN ALPHABET

ADEQ NASHA

KETAWA sampai guling-guling? Perlu ke? Atau pun menangis meraung-raung sambil tarik-tarik rambut?...

JANJI SELAMANYA

SIS ELISIS

Syukur, selepas berhempas pulas bergelumang dengan udara kota yang haruk pikuk akhirnya dapat juga...

BECUZ OF YOU

SKAR JEN

“Kau ni pereka fesyen tu kan? Kau ni dah la pereka fesyen. Lembut! Ada hati nak bercinta dengan...

TAK TERTANDING

AJIB

“Kenapa badan aku macam ni! Aku nak sado! Aku taknak jadi kurus keremping macam orang takda zat,...