Generic placeholder thumbnail
Kerana Dia Si Pemilik Hati

Cici Fitri

4.8

Free

Romance | Series

8337 Views

Mengisahkan Seorang gadis bernama Nur Syafidatul Aisyah, yang menyukai seorang jejaka bernama Firdhan Hafizh bin Dato Muktad. Tanpa jemu dan lelah, Syafidatul terus mengejar cinta Firdhan. Biar di halau sekalipun, Di abaikan, Syafidatul tetap menganggu Firdhan kerana inginkan perhatiannya. Namun, Itu semua terhenti apabila satu insiden yang perit berlaku kepada syafidatul. Dan yang paling parah, Semuanya berlaku selepas Firdhan mengatakan sesuatu... "Hei perempuan murahan, Berhenti suka kat aku lah. Dengan rupa yang macam sampah ni, kau rasa kau layak dengan aku?..Heii, sedar diri tu..And you know what? aku harap sesiapa yang kau paling sayang, mak kau tu..Harap2 dia mati cepat..Biar kau dah tak ganggu aku lagi". - Firdhan. " Mulai pada saat ini, Saya dah tak kenal siapa Itu Firdhan Hafizh. Dia dah tak wujud bagi saya".-Syafidatul. Perasaan cinta Syafidatul terhadap Firdhan bertukar kepada benci apabila kejadian pahit berlaku. Di saat Hati sudah menjadi tawar dengan Firdhan, Datang seorang jejaka yang ikhlas ingin berkawan dengan Syafi, Niyaz Faiq. " Saya cuma nak jaga hati awak sebab saya ikhlas".-Niyaz. Dan apabila jadi begini, Apa penghujung kisah Syafi? Apa yang akan menjadi penghujung kisah ini? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

BABY BOY

hai jemput singgah baca cerita saya :)

28/10/2018 02:36 PM

Profile Picture

nadamohamood

Sis. Please sambung. hahah nak tahu ape yang jd seterusnya.

16/09/2018 10:24 AM

Profile Picture

Cici Fitri

akan cuba update walaupun sibuk ya

29/08/2018 12:25 PM

Rate