Kesetiaan berakhir kematian

Min

Romance Completed 875

5 (3 ratings)

Synopsis

Hi assalamualaikum! First saya perkenalkan diri Nama saya fateen aziza panggilan manja ateen berumur 22 tahun dan pasangan saya mohd aziz aleef berumur 24 saya berasal dari johor muar dan pasangan...Permulaan cerita org tua ateen plan dinner kat luar Mama:ateen mehh sini jap kt mama.. Ateen:kejap....Ok ade ape ma? Mama:harini kite makan kt luar ye syg.. Ateen:lahh kenape kene mkn kt luar plk?? Mama:harini mama tk sempat msak.. Ateen:mama xmsk lh ni mknan fav ateen?! Mama:iye tu yg mama ajak ateen mkn luar Ateen:jom sekarang ma..Ateen lapar dh ni Mama:erm gi bersiap...Jngan lame² berdandan tu Ateen:iye maa tak lame pon :p Ateen:maa lawa x??okey jom gerak Mama:ermm simple sgt :p tpi lawa tkpe jom Ateen: :) ok ateen start keta dulu mama kunci pintu 40minit kemudian............


Rate this story

Share this novel

Min

4 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

I am number one

Zaa

Apabila seorang jejaka tampan pindah ke sekolah mereka, semua perempuan di sekolah itu berubah....

TULUS

SKAR JEN

“Sya..abang pun manusia,ada hati dan perasaan..Sya tak rasa bersalah ke kita dah berbohong pada...

PENCURI

A. ZLKHA

Apabila dia memegang leherku dan wajahnya semakin mendekat dengan wajahku,terus aku memejamkan...

DETIK BAHAGIA

TEGUH A

“Aku Mira, kekasih Taufiq. Untuk pengetahuan kau, kami berdua akan bertunang tidak lama lagi. Aku...