Generic placeholder thumbnail
Aku Nak Move on

QIS ZAYNAL

5

Free

Romance | Series

1119 Views

Andai janji tak pernah dusta Tak akan ada yang kecewa Andai cinta tak pernah mendua Tak akan ada air mata Cinta tak perlu janji Hanya bukti yang pasti Kerana cinta yang sejati Akan kekal abadi… **** Cerita ni dah lama disimpan kerana ia sgt dekat dengan diri sy.. tapi sy tak pandai sgt nk tulis cerita cinta ni, siapa yg sudi bce tu layan jelah ye.. hehe ^_^ View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

SUFRIZEL

Terus-terang saya katakan saya pun tak pandai sangat nak berkias dalam kata-kata tapi pada yang pandai tu memang tabik sangat! Hahaha... Kipidap! :D

15/05/2019 03:03 PM

Profile Picture

February Seven

Menarik, sy suka puisi tu. ;)

12/05/2019 04:55 PM

Profile Picture

PARK CHAE WON

Cerita yg best~kalau tak keberatan jemput baca novel saye jugak •_<

06/05/2019 05:40 PM

Rate