Relakan Jiwaku Pergi

dbrhjne

Romance Completed 9763

4.9 (100 ratings)

Synopsis

Biasanya perempuan lain, dia takut nak makan sesuatu yang boleh mengemukkan mereka. Tapi Erna mana peduli semua itu. “Yalah… kut nanti Erna dah gemuk, tak takut abang lari cari yang lain?” Giat Fareeq ingin mengusik. “Kalau abang cari lain… Erna pun pandailah cari calon lain jugak. Buat apa nak menempel pada yang tak sudi.” Jawapan memang menyengat habis. Tapi kalau Fareeq betul-betul tinggalkan dirinya, mahu menangsi sebulan tanpa henti. Bukan senang nak jumpa seorang lelaki yang mampu memahami kehendak dan kegilaannya! “Jawapan yang menarik. We wait and see…” Fareeq angkat bahu. Malas nak panjangkan cerita tapi teringin juga hendak menduga.


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2020-01-18 

good

ArmyGirl
2019-12-22 

sebakknya

Purnama Merindu
2019-12-19 

Terbaik wlu ending sedih sgt menangis sya

dbrhjne

5448 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Mr. Stranger, Aku Datang Padamu…

Faye D. Fynass

"Laila... Laila... Laila jujur Laila pun rasakan yang sama, Laila sedar perasaan ni wujud sejak...

AKU TANPA KAMU

DESSY . W

Aku tahu di ramai di luar sana yang mungkin menarik dari kau, tapi aku tak mahu orang lain aku...

LUKISAN HATI

PUTERI ECHA

Memang dia inginkan zuriat walaupun sudah acap kali dia mengatakan pada Annisa yang dia tidak kisah...

Puteri Yang Terbuang

Shyieda Fieya

Aku menuju ke kafe. Aku membeli air milo ais dan nasi goreng dan aku ingin menuju kemeja tempat...