Generic placeholder thumbnail
Bisakah Cinta Hadir Lagi

DS.Mira

4.2

Ultimate Novel Pass

Romance | Series

14841 Views

" Kau memang perempuan yang tak ada maruah. Aku kerja kat luar kau buat projek kat belakang aku! Sanggup kau ada hubungan sulit dengan budak Kamal tu? Entah-entah budak dalam perut kau tu anak si Kamal tu tak? " jerkah Ahmad Zihan kepada Misliha. Misliha meraung kesakitan tatkala rambutnya ditarik kuat. Sudahlah dia penat membawa kandungan, sekarang dia dipukul pula. ...... " Wow! Indahnya ungkapan kata-kata cinta kau tuh??? Semenjak putus cinta dengan betina curang tu kau suka janda pulak ke? " sindir Fitry. " Hei! Janda bukan sebarang janda. Ini kopi janda, sekadar berniaga, bukan nak menggoda!" Kurang asam tengik betullah si Fitry ni. Mentang-mentang si Maldy tu anak dara lagi. " Fitry, aku rasa lebih baik dapat janda daripada dara yang tak dara lagi. Sekurang-kurangnya janda tu baik, comel dan kelakar," sambungnya lagi. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

wiwiey

Best .. walaupon ringkas

08/05/2018 09:21 AM

Profile Picture

sweet ilaa

sangt best...klo dipnjg kan cerita pun oke..

07/05/2017 12:38 PM

Profile Picture

Wan Rosita

best.

20/10/2016 07:57 PM

Rate