AWAK, BALASLAH CINTA SAYA!!

na_nad

Romance Completed 1372

4.4 (5 ratings)

Synopsis

Zira merupakan remaja yang baru berusia 16 tahun. Dia seorang yang berbadan gempal. Mukanya pula tidaklah secantik mana, hanya sedap mata memandang sahaja. Zira juga seorang budak yang pandai. Dalam peperiksaan penilaian tingkatan 3. Dia mendapat keputusan yang agak cemerlang, 5A. Bolehlah daripada tiada. Di dalam kisah ini, Zira telah jatuh cinta dengan seorang lelaki yang seumur dengannya, iaitu Iqmal. Iqmal pula seorang lelaki yang kacak, tinggi, popular dan kurus. Jauh berbeza dengan Zira. zira telah memendam rasa kepada Iqmal sejak mereka berada di tingkatan 1 lagi. Ketika itu, mereka sedang bergurau senda. Biasalah baru kenalkan. pada masa itulah, Zira telah jatuh cinta dengan Iqmal. Zira menceritakan perasaannya kepada Asmira, kawan baiknya merangkap sepupu dia. Tetapi Asmira ini tidak pandai menyimpan rahsia, dia telah menceritakan perasaan Zira kepada Iqmal. Sejak itu, Iqmal tak mahu bercakap dengan Zira. Mungkin kerana dia malu ataupun menyampah. Keadaan itu berterusan sehingga mereka ke tingkatan 4. tetapi pada suatu hari ada seorang lelaki seumur dengannya juga suka kepada Zira, begitu juga Iqmal. Ini membuatkan Zira tidak tahu mahu memilih siapa. Antara Iqmal dan Hafiz.


Rate this story

Share this novel

Salina Mohd Seh
2019-08-10 

okeylah......

PARK CHAE WON
2019-05-05  1 Replies

Cerita boleh tahan best. Ha, jangan lupa baca novel saya jugak •_<

na_nad

8 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SEGITIGA

ZIFDAN

“Maafkan aku, sebab aku kau selalu sedih begini. Gara gara aku kau selalu berendam air mata....

Lovez 2

Nadddd

Sambungan daripada novel bertajuk Lovez. Kini, kehidupan mereka semakin bahagia. Tetapi liku-liku...

CINTA TARUHAN

ninaadania

"AKU tengok laki aku tu kecik besar kecik besar je. Dia tahu kan yang aku ni kahwin dengan dia...

Cinta seorang perempuan

Risha

Seorang budak perempuan yang bernama Qistina.