Generic placeholder thumbnail
BLACK AND WHITE

thira jono

4.9

Free

Romance | Completed

6431 Views

Tiara Jaslina... Dia terhimpit dengan dua jejaka dalam satu waktu. Yang seorang membuatkan dia sengsara suatu ketika dahulu. Nama di beri Nick Asytar. 10 tahun sudah berlalu. Tapi dendamnya masih kesumat dalam hati. Bila berjumpa nick asytar dia rasa macam nak tumbuk-tumbuk je mamat tu jadi sambal. Kisah hitam dan sejarah silam dalam hidupnya berlaku semua di sebabkan lelaki itu. Adakah kemaafan untukmu? Atau tiada maaf bagimu. Yang Seorang lagi pula kawan baik sejak zaman sekolah lagi. Macam drama melayulah clishe! Jadi kawan alih-alih tersuka tanpa sengajalah pula. Tersayang tanpa di pinta. Hati pula berbunga bila bersua. Nama di beri Farouk Zuhfi. Dialah satu-satunya manusia yang hadir dan temani Tiara Jaslina ketika gadis itu di hina dan di keji. Dia sanggup korban segalanya. Sweet si farouk pula memang sentiasa mencairkan hati. Kehadiran farouk zuhfi sentiasa terasa tenang seputih memandang awan. Tiara jaslina dah naik pening dengan hati sendiri. Dia bencikan nick asytar tapi hati tak boleh membenci sebab sikapnya yang kini. Dia sayangkan farouk zuhfi tapi hati sukar nak memberi cinta. Kenapa kau jadi begini wahai hati? "Aku kena tackle si tiara tu dulu! Kalau tak dia jatuh hati pula dengan si asytar tu. Ini tak boleh jadi ni. Kita fight!!" - FAROUK ZUHFI "Saya sayangkan awak. Kahwin dengan saya? Saya nak tebus semua dosa saya dengan menjaga awak hingga akhir nafas saya." - NICK ASYTAR Mampukah hati dia membuat pilihan antara dua jejaka? Adakah dendamnya terhadap nick asytar terlerai kerana cinta? Mampukah dia pendamkan perasaan hatinya untuk Farouk Zuhfi dan dibiarkan cintanya tergantung sepi begitu saja? Argh... Nak memilih cinta bukannya senang! susah susah... View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Azriena Az

Walaupon ade tsalah watak cikit.. Tp mempunyai jalan cerite yg best n sedih... Terbaik ??

20/09/2018 01:46 PM

Profile Picture

Norini Taib

bes sgt2 terbaikkk

07/09/2018 03:31 PM

Profile Picture

Scarlett

Bestlah. Kipidap, thira. Teruskan berkarya. Support you

02/09/2018 12:32 PM

Rate