Generic placeholder thumbnail
SAYAPKU

AREZIF

4.9

Free

Romance | Completed

2419 Views

Sikapnya mulai berubah dingin terhadapku bahkan sebelum aku ke paris lagi. Aku sudah bosan dengan sikapnya dan yang tak serius seperti yak komited pada hubungan kami. Aku ni orang perempuan, berkali-kali juga aku tanya dia tentang hala tuju hubungan kami, yelah masing-masing pun dah besar panjang takkan nak terus jadi pasangan kekasih kan?Kenalah upgrade. Namun tiada sebarang jawapan ataupun pelan masa depan. Dia macam tak serius langsung. Jawapan ‘im not ready yet’’ membuat aku nekad memutuskan hubungan dengannya. Malah aku ada juga terdengar gossip-gosip yang memberitahu Daud sedang keluar dengan wanita lain. Tak mengapalah, cinta tak boleh dipaksa, kalau dia tak nak buat apa aku terhegeh-hegeh kan? Mungkin dia masih dalam fasa mencari pilihan yang tepat dan aku bukan orangnya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Syuhada Rusli

besttt

28/12/2017 07:09 PM

Profile Picture

ery_zakaria

best...

28/12/2017 05:53 PM

Rate