Santau

NAJ

Horror & Thriller Completed 978

4.1 (47 ratings)

Synopsis

Abang!! Abang! Buka pintu jap!! aku ketuk pintu bilik abang. Dari luar bilik abang kedengaran lagi suara abnag bergelak ketawa.aku tak tahu apa yang lawak sangat tu.. Abang still tak buka pintu.aku pun apa lagi main terjah jelah, ingat dia pakai earphone, sia-sia jelah aku menjerit panggil dia kuat-kuat dekat luar ni aku buka pintu. Allah!! Takda orang! bilik gelap dan bunyi gelak ketawa tadi dah tak ada.. aku buka lampu bilik abang. Zuppp!! Ada benda keluar dari bilik abang , yang aku Nampak baying-bayang hitam. Aku terjatuh ke belakang.


Rate this story

Share this novel

qilxhsbri
2020-05-09 

laa awat ending dia macam tu ja .. cerita syok dah tapi kaa ending dia kurang menarik lah .. nama aqilah sama ngn saya . HAHAHAHAH

zawiyyah06
2018-10-25 

masa citer pasal merangkak tu mmg nak menangis lah

NINA
2018-06-09 

NINA

NAJ

8320 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Geng Seram Wad Bersalin

Mistikus A.L

..Puan Amira muncul di hadapan. Entah dari mana pun saya tidak perasan... Dia tidak berkata sepatah...

Chendana

Faizal Sulaiman

Si tua berwajah kerepot, dengan mata merahnya membeliak tajam. Rambutnya yang sudah tidak terurus,...

Kacau

Aina Nerina

Lily seorang gadis bekerjaya mempunyai seorang tunang. Kedatangan seorang mak cik tua yang ingin...

BERTEMAN BUNIAN

Miss M

Orang lain dah tidur, dia pula terdengar orang sedang menyangkul tanah, serta orang sedang...