Generic placeholder thumbnail
Santau

NAJ

4

Ultimate Novel Pass

Horror & Thriller | Completed

622 Views

Abang!! Abang! Buka pintu jap!! aku ketuk pintu bilik abang. Dari luar bilik abang kedengaran lagi suara abnag bergelak ketawa.aku tak tahu apa yang lawak sangat tu.. Abang still tak buka pintu.aku pun apa lagi main terjah jelah, ingat dia pakai earphone, sia-sia jelah aku menjerit panggil dia kuat-kuat dekat luar ni aku buka pintu. Allah!! Takda orang! bilik gelap dan bunyi gelak ketawa tadi dah tak ada.. aku buka lampu bilik abang. Zuppp!! Ada benda keluar dari bilik abang , yang aku Nampak baying-bayang hitam. Aku terjatuh ke belakang. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

zawiyyah06

masa citer pasal merangkak tu mmg nak menangis lah

2018-10-25 20:04:23.0

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

2018-06-09 13:13:07.0

Profile Picture

Muimbina Abdullah

ain tekan setting lepastu tekan scrolling

2018-02-11 12:09:18.0

Rate