BUKAN SANG PUJANGGA

IZAZA HAG

Romance Completed 38109

4.9 (432 ratings)

Synopsis

“Seksi jugak isteri abang ni kan. Tergoda pulak abang tengok tengah-tengah malam macam ni.” tersembur nasi yang sedang aku kunyah. Sejak bila mamat ni masuk dapur? Lapar punya pasal, aku makan pun dah tak sedar ada orang lain di dapur ni. Aku panggung kepala dan memandang tajam ke arahnya. “Encik! cakap bebaik sikit haa, kan sekali dengan mangkuk meggi tu masuk ke mulut encik!” aku melepaskan amarah. Boleh pula dia ketawa sambil menarik kerusi dan dudukdi sebelah aku. Aku jeling dia dengan ekor mata sambil tangan terus menyuap nasi. “Dahlah, makan sampai kenyang. Abang bergurau saja. Abang tak nak paksa. Lagi pun abang kahwin dengan Ain sebab nak sewa rumah ni saja. Tapi, Ain tolong jangan pakai macam ni lagi depan abang. Tak menahan abang menengoknyer!” aku jeling dia sekilas sambil bangun dan membawa mangkuk ke singki. Air milo panas dan sepaket roti aku bawa naik ke bilik. Seram aku nak terus berdua-duaan dengan mamat ni, lebih-lebih lagi bila dia buat ayat macam tu.


Rate this story

Share this novel

Syah Kasyah
2020-06-10 

ak klw xde kje...novel ni slalu ak bca

Ainur Atirah
2020-06-08 

best betulll!!!????

Nor Azma Azmaranda
2020-06-02 

crta nya mmg best.. trbaik

IZAZA HAG

8377 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

hey!! i love you

mellz

tengku elyana shah pewaris tungal keluarga shah.. tengku elyana seorang wanita yang tidak...

CINTA MONYET JADI REAL

FAQEH JAUHARI

Iriz dan Ian pernah bercinta sewaktu di sekolah menengah dahulu. Setelah 5 tahun mereka bertemu...

HELLO ABANG

HAZIF HMD

“Hai Abang Macbook … tengah buat apa tu?” Diam sahaja dia tak menjawab. Fatiya termenung...

Yang Ku Pinta

LeaQistina

Apa? tanya Aida sepatah. Jomlah.Apa lagi yang kau tunggu di sini?Burung pun pandai balik...