DUHAI HATI IBU

EVA F

Family Completed 706

3.6 (5 ratings)

Synopsis

“Kau kalau nak bebel macam ni, baik tak payah jamin aku lah! Buat sakit telinga aku je!” Tengking si anak. Kasar sekali nadanya. Si ibu bungkam. Bungkam sebungkam bungkamnya. Anak yang satu ini memang tidak pernah tahu makan saman. Cakap lah apa sekali pun. Pasti ada sahaja tengkingan dibalasnya.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-09-03 

hai. Tumpang Tgk cerite sya juga ye. #TerimaHatiIni

Guest User
2017-10-10 

dasar anak x kenang budi... yg lain sila jadikan ini sebagai iktibar

EVA F

5447 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MAMA

SKAR JEN

Saya ditakdirkan untuk menulis kisah ini untuk tatapan kalian semua kerana di waktu itu aku...

SATU-SATUNYA (EH! ADA DUA SEBENARNYA)

FARAH WAISA

“Apa pendapat kau tentang poligami?” Berderau darah Halilah...

SORRY

NUR

Cuti hujung minggu, kebiasaannya aku meluangkan waktu bersama anak-anak dan isteriku di rumah....

SEMUANYA KERANA LUNA

AJIB

Dan kerana dia aku begini, mengharap padanya namun dia enggan memandangku..