Generic placeholder thumbnail
HARU BIRU

NANAVELLY

4.3

Free

Horror & Thriller | Completed

359 Views

Selepas itu kan bila aku sekeluarga naik kereta untuk balik ke kampung, tak semena-mena hujan berhenti…aku waktu tu dah rasa pelik semacam je…sepanjang perjalanan ke kampung, kitaorang semua senyap melayan perasaan masing-masing, dahlah kereta, lori dan motor takde langsung kat jalan raya waktu ‘on the way’ aku dan keluarga aku balik kampung. Aku perasan mata abang aku dan ayah aku melilau macam tak senang duduk je. Sampai je kat kampung, aku takut dah, pasal lampu kat rumah atuk aku terbuka, sedangkan takde orang pun kat rumah tu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

2018-06-04 19:00:24.0

Rate