Generic placeholder thumbnail
My Precious Hana

Hana July

4.9

Free

Romance | Completed

7032 Views

"Pakaian macam tak cukup kain"!"Kata Tengku bagai..takkan Tengku pun miskin".Sinis sekali bicaranya hingga banyak melukai hati Adra. "Eh suka hati sayalah nak pakai apa"!Bukan pakai duit awak pun?Yang awak nak sibuk kenapa. Tolong nasihat..bukan menyibuk.Saya tak nak la saudara saya masuk Neraka. Bila masa saya jadi saudara awak! Awak lupe ke awak Islam.Saudara sesama Islam. Panas hati Tengku Adra Hana dibuatnya.Hampir setiap perkataan lelaki itu sinis dan selalu menguris hati wanitanya.Dia lupa ke aku ni siapa,Tengku Adra Hana tiada lelaki sanggup tolak..lagi berebut nak jadikan kekasih tahu. Entah kenapa puas hatinya apabila melihat wajah Hana berang kepadanya..seperti epal yang ranum.'Api lawannya air". Tapi kalau dua-dua api sesuai sangatlah tu.Berjodoh! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

mar

best..

09/05/2018 02:54 PM

Profile Picture

Azeanna Anna

Best...

09/04/2018 12:52 PM

Profile Picture

J. Leslie

erm.. ok lah.. tkpe.. bleh diperbaiki lgi.. chaiyok!

21/03/2018 02:44 PM

Rate