KITA KONGSI

EVA F

Horror & Thriller Completed 1722

4.5 (13 ratings)

Synopsis

“Bomoh kat kawasan aku ler. Hari tu kau mintak tolong aku selesaikan masalah kau an. Ni aku tolong ler. Kau lupa ke? Hawau kau”, jawabnya dengan nada yang agak tinggi. “Bukan aku lupa, tapi kalau bomoh ni aku tak percaya sangatlah Hafiz. Takut terpesong, syirik nanti”, kataku dengan jelas. “Mana ada syirik. Ni namanya ikhtiar ler. Garam laut ini sudah di bacakan dengan ayat suci Al-Quran. Nanti sampai rumah kau tabur kat seluruh sudut rumah kau sambil baca ayat ini”, tambah Hafiz lagi ingin menyakinkanku.


Rate this story

Share this novel

Sis Eyyka
2020-04-14 

aduss gerammm weiii dgn sara tu ,ygfaisal tu baik naw tapi sweetdah 5 kali baca

BABY BOY
2018-12-21 

Hai korang jemput singgah baca cerita saya ya TQ ^_^

NINA
2018-07-19 

NINA

EVA F

7596 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SAYA NAK IKUT AWAK BOLEH?

Nayli Mohd

Mereka pun sampai ke hotel. Hotel itu kelihatan sangat gelap. Di kaunter juga tiada seperti tiada...

Tak mungkin

ikmal ashikin

kisah-kisah ini tak seram mana pun tapi sekadar perkongsian..berdasarkan kisah benar..sebelum baca...

LOVA

NOUR-EL SHA

Dentingan piano terus mengalun dari dalam bilik muzik. Tuts-tuts yang ditekan oleh jari-jemari...

Tuan Tasik

Saodah Lasim

Selama dia merayau-rayau di merata tasik dan sungai untuk mengail, berbekalkan buluh tumpat dan...