Generic placeholder thumbnail
Penjenayah Cintaku

WaniLHN

4.6

Free

Romance | Series

1151 Views

Mengisahkan tentang seorang lelaki yang bernama Tengku Ashraff.Ramai gadis ingin mendampinginya..Namun,mana mungkin dia mahu melayan orang yang bertaraf biasa..Dia hanya berkawan dengan orang yang berkedudukan tinggi saja. Suatu hari,Ash bertemu dengan Umiera Qaisara.Kawan kawan Ash mencabar Ash untuk mendapatkan Umiera.Kata mereka,Ash takkan boleh mendapatkan Umiera sebab gadis tu keras hati sangat.Ash yang sememangnya pantang dicabar terus menyahut cabaran itu. Benarlah kata mereka,sangat sukat untuk mendekati Umiera.Ash yang kacak giler ni dah banyak kali cuba mendapatkan Umiera.Kini,barulah Umiera menjadi miliknya.Umiera menyayangi Ash tanpa mengetahui lakonon hebat Ash yang dia sendiri tidak tahu siapa pengarahnya. Apabila Ash berjaya mendapatkan Umiera,maka cabaran yang disahutnya juga berjaya.Ash meninggalkan Umiera tanpa sedikit pun rasa bersalah. Waktu Ash mendapatkan Umiera.. "..Awak..tolonglah terima saya..Saya nak jadi orang yang teristimewa dalam hati awak..Saya sayang awak sangat sangat.." kata Ash dengan penuh dusta. " ..Saya pun sayang awak,Ash..Kalau saya terima awak,saya nak awak janji jangan sakitkan hati saya..dan jangan tinggalkan saya .."kata Umiera saat bunga bunga cinta tumbuh dihatinya buat Ash. Waktu Ash meninggalkannya... "Saya tak pernah sayangkan awak,Umiera..Apa yang saya ucapkan dulu hanyalah bohong belaka..Mulai hari ni,antara kita dah takde apa apa..Anggap saja yang awak tak pernah kenal saya.."_Ash " Ash..!!Saya merayu kat awak..Jangan tinggalkan saya..Saya tak mampu hidup tanpa awak..Sabab cinta saya hanya untuk awak seorang saja..!!"_Umiera Disaat Ash mula sedar yang dia mencintai Umiera,Ash bertemu gadis itu dengan harapan mahu menjalinkan hubungan semula..Namun,harapannya berkecai apabila Umiera sudah mahu dimiliki oleh Zafriel,sepupunya sendiri. "Saya selalu ada untuk awak,Umiera..Saya selalu tunggu awak..Sabab saya sayang awak.."_Zafriel " Umiera..tolonglah terima saya semula dalam hati awak..saya merayu..Saya sayang awak!Saya cintakan awak,Umiera..Saya menyesal sangat sebab tinggalkan awak..Kalau lah saya boleh putarkan masa,pasti saya takkan sia siakan awak.."_Ash "..Maafkan saya,Ash..Saya tak boleh terima awak..Saya takut saya akan terluka lagi..Dan saya menyesal sangat sangat sebab pernah terima awak dulu.. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Norini

best ,sya tgu smbgn ye

11/02/2019 09:57 PM

Profile Picture

Imanfirdaus

cantik cover tu..Saye akan nampak Ash tu mcm Luhan bila baca novel ni..

07/02/2019 05:39 PM

Profile Picture

Mrs.Jennie_RubyJ~*€¥*~

add lgi plis..so interesting????

05/02/2019 11:06 PM

Rate