Generic placeholder thumbnail
MALAM 23

ROSEELOVER

3.8

Ultimate Novel Pass

Mystery & Detective | Completed

7618 Views

Gambar mayat yang penuh dengan luka-luka di badannya diambil.Inspektor harris meniliti setiap gambar tersebut untuk mengetahui jenis senjata yang digunakan oleh pembunuh. “tuan,petang ni nak singgah ke rumah mangsa? Saya rasa kita kene periksa dengan lebih teliti tuan.Kita kene tangkap jugak pembunuh malam 23 tu walau apa cara sekalipun.Dah ramai dah yang jadi mangsa pembunuh tu tuan.” “boleh jugak.Jangan lupa bawak kelengkapan yang kita perlukan dan yang paling utama sekali,kamera.Banyak kali kau lupa.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

renyrinie

sori... bab1 pun x hbis...tak best ler baca kalau byk guna prkataan %&-##$&--:$... saya baca smpi pkatan babi tu ja... no mood trs mo smbung...hihigi

28/03/2018 02:05 PM

Profile Picture

Alex Lolz

ok juga ni.. tpi klau boleh masuk kan crita apa yg jdi dekat riz mna dekat u dlu.. lebih trperinci lgi ok.. btw good luck and trus kan usaha.. faham mmg faham.. cuma msa riz nk balas dendam tu x brapa trperinci..

19/03/2018 05:21 PM

Profile Picture

Chrisni Viva

tak seram dan langsung tak faham.lainkali tulis dengan terperinci ye

16/02/2018 02:46 PM

Rate